قیمت خامه اسپری مرغوب

خامه اسپری جز کدامیک از طبقه بندی های موجود خامه های تولیدی قرار می گیرد؟ علت تولید خامه اسپری صنعتی در مراکز تولیدی معتبر چیست؟ قیمت خامه اسپری مرغوب چند است؟ از چه طریقی می توان قبل از خرید و فروش خامه اسپری, کیفیت آن را تشخیص داد؟
در برخی از کارخانجات بزرگ صنایع لبنیات برای تکمیل سبد محصولات خود و همچنین تنوع در سبد فرآورده های خود دست به تولید محصولات لوکس و فانتزی مثل خامه اسپری می زنند.

خامه اسپری ایرانی چیست؟
خامه اسپری جز خامه های پاستوریزه طبقه بندی می کنند زیرا به این صورت تهیه می شود که در ظروف خاص اسپری، مقداری گاز گنجانده می شود و این گاز برای خروج خامه از ظرف مورد استفاده قرار می گیرد. اصولا از خامه خشک شده با درصد چربی پائین برای تولید ایم محصول استفاده می شود. خامه پاستوریزه است به همین علت باید ظروف خامه اسپری درون یخچال نگهداری شود.

هنگام خروج گاز با فشردن دکمه تعبیه شده, خامه خشک با هوا مخلوط می شود و به صورت پف کرده و فرم داده شده مورد استفاده قرار می گیرد.
از خامه اسپری برای تزئین کیک و شیرینی در صنایع غذایی و شیرینی پزی استفاده می شود. به علت سهولت در کاربرد آن امروزه در تزیین شیرینی های خانگی نیز مورد استفاده واقع می شود. خامه اسپری های صنعتی را باید در هنگام سرو شیرینی روی کیک یا شیرینی ریخت, زیرا با خروج هوا از بافت خامه, آن به شکل مایع در می آید که طبیعتا ظاهر خوبی نخواهد داشت.

خامه اسپری های مرغوب صنعتی دارای اطلاعات کافی و جامع ای در روی ظرف اسپری هستند. می توان اطلاعات مواد تشکیل دهنده, درصد چربی, گاز بی ضرر استفاده شده, مدت نگهداری, طریقه مصرف و حتی نوع شستشوی درب اسپری را مشاهده کرد. قیمت خامه های مرغوب اسپری شده با توجه به کیفیت مواد تشکیل دهنده و همچنین اندازه و نوع بسته بندی آن تعیین می شود. در اغلب موارد و با کیفیت مناسب قیمت خامه قنادی اسپری در بازار ایران برای مصرف کننده در بازه قیمتی 20000 ریال می باشد.