با نوشیدن چای زرین قرمز از سر درد خداحافظی کنید

به غیر از آب ساده، چای زرین قرمز محبوب ترین نوشیدنی در جهان است. و این چیز خوبی است. تحقیقات نشان می دهد که نوشیدن چای فواید زیادی دارد، از جمله کاهش خطر بیماری قلبی، سکته مغزی، دیابت نوع 2 و زوال شناختی.

اما سالم ترین چای برای نوشیدن چیست؟ پاسخ ساده: همه آنها. چه چای سیاه، سبز، اولانگ یا سفید، این نوشیدنی راهی بدون کالری برای افزایش مصرف ترکیبات گیاهی مبارزه کننده با بیماری ارائه می دهد.

دکتر جفری بلومبرگ، استاد تغذیه در دانشگاه تافتس، می‌گوید: «در ایالات متحده، افرادی که چای می‌نوشند، بالاترین میزان فلاونوئید را دارند. فلاونوئیدها آنتی اکسیدان هایی هستند که مسئول بسیاری از مزایای سلامتی چای هستند.

چای

بلومبرگ می گوید: «ما در مورد یک نوشیدنی خوش طعم، معطر و سالم صحبت می کنیم. چرا یک غذای متفاوت را برای رفتن با یک وعده غذایی یا زمان متفاوت انتخاب نکنید  درست مانند شراب؟

چای های واقعی از برگ های گیاه کاملیا سیننسیس تهیه می شوند. تفاوت در طعم و رنگ بستگی به نحوه غلتاندن، له شدن برگها و قرار گرفتن در معرض هوا قبل از خشک شدن دارد.

دمنوش های گیاهی، مانند بابونه یا زنجبیل، از نظر فنی، دمنوش هایی از گیاهان و ادویه جات هستند. چه مقدار چای باید بنوشید؟ هیچ توصیه استانداردی وجود ندارد مانند سایر غذاهای گیاهی، بیشتر به طور کلی چیز خوبی است در حد منطق.

برخی از متخصصان توصیه می کنند برای بهره مندی از فواید، دو تا سه فنجان در روز مصرف کنید. فقط مطمئن شوید که میزان مصرف خود را با تحمل خود برای کافئین متعادل کنید (یا از انواع بدون کافئین حمایت کنید).

در اینجا، انواع مختلف چای برای چه چیزهایی خوب هستند. چگونه تهیه می شود. تولیدکنندگان چای برگ ها را می پیچند یا خرد می کنند و آنزیمی آزاد می کنند که کاتچین ها را که ترکیبات گیاهی آنتی اکسیدانی هستند، اکسید می کند.

تخمیر طعم غنی و رنگ تیره دم را ایجاد می کند. این کافئین ترین نوع چای است  حدود 50 میلی گرم در یک فنجان 8 اونس  که تقریباً نصف مقدار موجود در یک فنجان قهوه است.