شیری که مانع از افسردگی قبل کنسرت خواننده شد

نوشیدن شیر راه خوبی برای رفع کلسیم است، اما فواید شیر به همین جا ختم نمی شود. شیر همچنین پروتئین، ویتامین های غنی شده و غیره را فراهم می کند.

آیا می دانید که یک لیتر شیر چند لیوان است و چگونه می توان آن را اندازه گیری نمود تا بتوانید پی به میزان دقیق آن ببرید؟

شیر برای کل خانواده تغذیه می کند.

#1 شیر تراکم استخوان را حفظ می کند
شیر منبع عالی کلسیم و فسفر است که برای رشد و حفظ استخوان ها و دندان های قوی و سالم ضروری است. اینها خطر پوکی استخوان و شکستگی استخوان را در آینده کاهش می دهند. شیر سلامت استخوان ها را تقویت می کند.

مطالب مرتبط: کلسیم: برای استحکام بیشتر استخوان

#2 شیر باعث رشد عضلات می شود
پروتئین های اصلی شیر کازئین و آب پنیر هستند. هر دو به ساخت توده عضلانی بدون چربی و کاهش چربی بدن کمک می کنند.

مطالب مرتبط: آشنایی با چربی ها

توجه نمایید که یک کیلو گوشت برای چند نفر قیمه را لازم است و همواره چه اندازه از آن می تواند برای مراسمات و میهمانیها مورد استفاده باشد؟

#3 شیر حاوی ویتامین B است
شیر سرشار از ویتامین B12، ریبوفلاوین (ویتامین B2) و نیاسین (ویتامین B3) است که به تبدیل غذا به انرژی کمک می کند. ویتامین B12 همچنین برای تشکیل گلبول های قرمز خون و عملکرد طبیعی سیستم عصبی مرکزی مورد نیاز است.

مطالب مرتبط: راهنمای کربوهیدرات ها

#4 شیر اغلب با سایر مواد مغذی غنی می شود
سایر مواد مغذی از جمله ویتامین های A و D معمولاً به شیر اضافه می شوند. ویتامین A کلیدی برای بینایی خوب است و سیستم ایمنی را تقویت می کند، در حالی که ویتامین D توانایی بدن برای جذب کلسیم را بهبود می بخشد.

برای ورود به سایت اراد برندینگ تنها کافی است بر روی بخش مربوطه کلیک نموده تا به درگاه مورد نظر وارد شده و راهنمایی لازم را دریافت نمایید.

شواهد موجود نشان می دهد که مصرف لبنیات با کاهش خطر چاقی، دیابت نوع 2، بیماری قلبی و همچنین سرطان روده بزرگ، مثانه، معده و سینه مرتبط است. تجزیه و تحلیل آنها موارد بسیار کمی از عوارض جانبی گزارش شده را نشان داد.

سوالات متداول در مورد نوشیدن شیر
چه مقدار شیر در روز باید بنوشید؟
بررسی‌های سلامت ملی گذشته به طور مداوم دریافت ناکافی کلسیم را در میان جمعیت گزارش کرده‌اند.

با ترکیب وایتکس و آلومینیوم می توانید شفافیت لازم را برای آن به همراه آورد تا قادر بود نسبت به روشنایی کافی آن اقدام نمود.

با توجه به هیئت ارتقای سلامت، مقدار توصیه شده روزانه برای کلسیم 800 میلی گرم در روز برای افراد 19 تا 50 ساله است. افراد مسن باید بیشتر (1000 میلی گرم) مصرف کنند زیرا افزایش سن می تواند باعث تحلیل استخوان شود. این بدان معناست که روزانه دو تا سه وعده از محصولات لبنی را به عنوان بخشی از یک رژیم متعادل مصرف کنید – حداکثر سه لیوان شیر 250 میلی لیتری در روز.

  • منابع:
  • تبلیغات: 
    1. سگ نگهبان دارای مربی می باشد
    2. پرفروشترین محصول تمیز کننده خانگی
    3. زیره – چیست و چگونه آن را در غذا استفاده کنیم
    4. اکثر جمعیت در سراسر جهان به اندازه کافی کشک نمی خورند