میوه خشک چربین با تخفیف 70 درصدی در بازارهای کشور

میوه های خشک سرشار از ویتامین های آنتی اکسیدانی مانند E و C و همچنین مواد معدنی و عناصر کمیاب مانند آهن، مس، سلنیوم و پتاسیم هستند.

آنها بیشتر مزایای سلامتی خود را مدیون ترکیبات آنتی اکسیدانی فعال زیستی خود، فلاونوئیدها و کاروتنوئیدها هستند.

این چیزی است که تحقیقات در مورد میوه خشک نشان می دهد:

میوه خشک چربین به کنترل قند خون کمک می کنند: شاخص گلیسمی پایینی دارند، به همین دلیل است که قند خون پس از خوردن آنها به سرعت افزایش نمی یابد و در نتیجه احساس سیری را طولانی تر می کنند.

با توجه به طعم شیرینی که دارند، شیرینی را سیر می کنند و به کاهش مصرف شیرینی های چرب کمک می کنند.

آنها یک میان وعده ایده آل بین وعده های غذایی هستند، اما باید در حد اعتدال مصرف شوند، زیرا در هر قطعه کالری بیشتری نسبت به میوه های تازه مربوطه دارند.

در اصل، میوه خشک شکل متراکم شده ای از میوه تازه است که بیشتر آب آن یا از طریق خشک کردن طبیعی (تابش خورشیدی) یا با استفاده از خشک کن های مخصوص از آن خارج شده است.

میوه خشک چربین

مصرف آنها چقدر گسترده است؟

میوه‌های خشک به مقدار نسبتاً زیادی در سراسر جهان مصرف می‌شود و خرما رتبه اول را در مصرف دارد و بعد از آن کشمش، آلو، زردآلو و انجیر قرار دارند.

ارزش غذایی میوه خشک چیست؟

میوه های خشک منبع عالی از مواد مغذی هستند و به طور خاص، آنها غنی از کربوهیدرات هستند زیرا حاوی 68-80 گرم کربوهیدرات در 100 گرم میوه هستند و از نظر چربی ضعیف هستند زیرا حاوی 0.3-1 گرم چربی / 100 گرم میوه هستند.

قند موجود در میوه خشک

علاوه بر این، میوه‌های خشک منبع عالی قندهای طبیعی با 38 تا 63 درصد هستند که فروکتوز و گلوکز قندهای اصلی هستند و میزان شکر بسته به روش خشک کردن، تنوع و محل پیدایش این میوه ها متفاوت است.